zondag 2 oktober 2011

Dag 12 - De koelkast


Ook de koelkast is natuurlijk een kastje. Nog niet zo lang geleden had ik hem schoongemaakt. Ik besloot nu eens niet een half jaar te wachten: vandaag mocht mijn koelkast opnieuw aan de beurt zijn. Hoe trots ben ik dat ik binnen een paar maanden twee keer mijn koelkast aanpak! (Gênant om toe te geven natuurlijk. Maar hé, dit is geen Facebook-site of een mooi blog waar alles er een tikje positiever op staat. Dit is mijn real life. Hopelijk zijn er mensen die zich erin herkennen...?)

Wat ik altijd al wist blijkt echt te kloppen. Wanneer je niet te lang wacht, valt het verhoudingsgewijs super mee. In een krap kwartiertje was het gepiept.

Kijk, zo lijkt alles oké, maar schijn kan bedriegen.


Echter niet in dit geval! Deze koelkast is schoon en ontdaan van 
alle overdedatum-potjes (bij mij meestal zwarte olijven en pesto). 


Fris en proper!

EN, ik weet precies wat er zich in mijn 
koelkast bevind; een grote plus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langskwam!