maandag 10 oktober 2011

Dag 17, 18 en 19 - de rechterplanken van de mooie kast.


De afgelopen drie dagen heb ik gewerkt aan de rechterplanken van 'de mooie kast'. Het is een wonder. Toen ik eenmaal die verschrikkelijke allereerste plank had aangepakt was de rest peanuts. Het werd ook steeds leuker doordat het resultaat steeds beter zichtbaar werd.




Zo ziet de linkerkant van de kast er nu uit.




Zo de rechterkant.




En dit is de kast opgeruimd en wel. Mijn woonkamer is er door opgeknapt en telkens wanneer ik er langs loop denk ik: 'Goed bezig, girl!'

Natuurlijk zijn op zekere dag ook al de laatjes, één voor één, aan de beurt. Maar voor alles is een tijd en daar heb ik vrede mee. Door dit project weet ik dat ze op een dag gewoon aan de beurt komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langskwam!