maandag 31 oktober 2011

Dag 31 - de volgende dag op de zolder...

Deze dag heb ik mij toegespitst op al de stapels kinderkleding die verspreid lagen op de zolder. Het stond me weer fiks tegen, maar het moest dus ik deed het.

Wat mij erg helpt is als de dingen er een beetje leuk uitzien. Zelfs als het plastic zakken met kinderkleding zijn die tijdelijk achter het schot verdwijnen!

Dus, na alle kleren op de juiste stapels te hebben gelegd heb ik een simpele manier bedacht om de zakken handig van redelijk leuke labels te voorzien. Karton, dikke zwarte stift en veters (die ik netjes bewaar maar nooit gebruik) waren hiervoor nodig en ik was best tevreden.


Zo verhuisden de zakken met een goed gevoel achter het schot.
En de zakken die weg konden bracht ik meteen naar beneden, EN NAAR DE AUTO!! Dat is pas echt de kroon op het werk; wanneer je daadwerkelijk spullen die je niet meer gaat gebruiken, je huis uit draagt.


Op weg naar school reed ik even langs de Rode-Kruis containers. Hopelijk worden andere mensen weer geholpen met deze kledingstukken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even langskwam!