woensdag 2 november 2011

Dag 34 - De vijfde dag op de zolder...

Deze dag heb ik hier en daar nog wat puntjes op de i gezet op zolder. En kijk:

Echt een heel ander gezicht met vijf dagen geleden (kijk maar eens op dag 30). Oké, het ging niet van harte, ik moest me er echt toe zetten, maar het resultaat is er niet minder om. WAT EEN VERSCHIL!!!



Ennnn... dit hoekje zet me weer met beide benen op de grond. Het heeft nog een aandachtig 'kastje-per-dag' moment nodig. Volgende week komt het een keer aan de beurt; ik ga nu even door met wat andere plekjes in het huis. Een beetje variatie is welkom!

1 opmerking:

  1. ik ben je blog aan het lezen vanaf het eerste bericht... en zo naar het laatste...
    Wat een leuke zolder...
    Ik heb een hekel aan opruimen... maar als ik het hier zo zie is het eigenlijk heel simpel !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!