dinsdag 15 november 2011

Dag 43 - De speelgoed kist.


In de heftige opruimgolf van gisteren raakte ook de speelgoed-kist betrokken.
Deze kist is een typisch voorbeeld van een plek die niet oproept tot spelen. Hij zit boordevol met allerlei incomplete speeldingen. Wat te denken van een dokterskoffertje waarvan de inhoud verspreid tussen de puinhoop ligt? Daar wordt echt geen doktertje meer mee gespeeld. Tijd voor verandering.



Op de foto is het niet goed te zien maar de inhoud van deze kist is rigoureus uitgezocht en geordend. Alles wat bij elkaar hoort ligt bij elkaar. Wat heb ik veel weggedaan!
Het gekke is, meestal merken de kinderen niet eens dat er wat mist. Wel beginnen ze ineens weer te spelen met dingen die ze lange tijd links lieten liggen. Opzet geslaagd!



De kist zag er altijd al netjes uit. Maar nu is hij ook van binnen snug.
EN hij is uit gestofzuigd. Goed werk!

1 opmerking:

  1. Ik vind het zo super wat je doet en weet je , je hebt mij (tot grote vreugde thuis) zwaar geïnspireerd, langzaam ruim ik op en je hebt gelijk, in het begin denk je..nou ehh bah en ga je smoezen verzinnen , net als bij het joggen , maar dan zie je resultaat en denk je YESSSS!
    Vandaag staat bij mij de secretaire op het programma!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!