zaterdag 24 december 2011

Kerstreces



De kerstvakantie is aangebroken. Ik ga mijn kastjes (en computer!) even twee weken met rust laten, om me over te geven aan gezelligheid, rust, spelletjes en bezinning. Hier en daar zal ik van deze pauze gebruik maken om de opgeruimde kasten, hoeken, lades en planken eens grondig bij langs te lopen. Even een check-up helpt vast om de orde erin te houden. Dat lijkt me een mooi doel.

Voor jullie allen: hele fijne kerstdagen en een
goed, gezond, gelukkig en vredevol 2012!

Tot maandag 9 januari tweeduizendtwaalf,

Nelleke

5 opmerkingen:

  1. Een hele fijne kerstvakantie en zo'n rondje check-up is ook wel lekker.

    Ik wens jou en je gezin een hele fijne en gezellige kerstdagen (en de rest van de vakantie) vol met rust, spelletjes en bezinning en een mooi 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie. Ik hou de kerstdagen wel even pas op de plaats, maar dinsdag t/m vrijdag wordt er opgeruimd hier en wel door ons allemaal. En er wordt zoveel mogelijk weggebracht naar stort en hergebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jou en je gezin een heel fijn 2012 ennuh ik doe mee. Ik was er al min of meer mee begonnen maar jouw blog gaf me een steuntje (zetje) om het ook op mijn blog te laten zien.
    Groetjes,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, niet te geloven dat een blog over zo'n onderwerp me zo kan laten glimlachen. Je doet het fantastisch, veel succes nog! Ik start maandag ook in mijn huis en heb er enorm veel zin in. Kasten uitmesten, spullen wegdoen, niets nieuw meer kopen zonder na te denken... We zijn op de goede weg :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!