woensdag 8 februari 2012

Dag 101 Een envelop!

Vandaag heb ik weinig tijd. Een mede-opruimster schreef laatst
dat ze iedere dag wel iets deed, hoe klein het klusje ook was.
Soms was dat alleen maar het verwisselen van een kapot peertje.

Goed idee! Mini-opruimprojectjes tellen net zo goed mee.
Ze zorgen ervoor dat er weer iets wordt aangepakt. Top.


Kijk, deze envelop is daar
een typisch voorbeeld van.


Het is een klein kraamkadootje wat al twee 
weken wacht om bij iemand in de bus te vallen.


Vandaag gaat het gebeuren: ik bezorg hem. 
Ik stap de deur uit en ga op pad. 




Wanneer ik weer thuis ben loop ik verheugd naar de koelkast,
om me eens fijn te kunnen verkneukelen over het lege plekje.
En wat denk je?!!!

Nou ja zeg, een envelop!
Mmm, hij is van Frits en ik moet hem even ondertekenen.
Dit komt goed, morgen neemt Frits hem mee naar kantoor.

What a relief...kan ik straks eindelijk ongecompliceerd genieten
van een leeg stukje koelkast-bovenkant.


5 opmerkingen:

  1. Best grappig dit, ik heb soms ook van dit soort mini miniklusjes die ondertussen echt heel lang duren voordat ze opgelost zijn. Terwijl dat natuurlijk nergens op slaat want het is maar zo'n kleine moeite. Misschien moet ik me dat ook maar voornemen, op de dagen dat ik geen tijd of puf heb voor een "echte" klus in elk geval zo'n heel klein klusje oppakken. Kleine moeite groot plezier zeg maar, goed plan~!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zo is het: ook een klein klusje telt!
    Hoop dat anderen dit blog ook lezen, want ik wacht nog steeds op slofjes die mij ter gelegenheid van de geboorte van mijn dochter waren beloofd. Vier jaar geleden! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn van die A- naar B-tjes. Maar het effect is zeker te zien ook met die kleine bijna onzichtbare dingetjes.

    Hahaha wel komisch dat je thuis komt en er gelijk een nieuwe envelop voor je klaar staat!! Maar je ben nu voorbereid, die staat er niet lang meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt wel toveren. Ik heb ook een paar minilaatjes voor zulke dagen bewaard.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!