dinsdag 14 februari 2012

Dag 105 Metamorfose in de keuken

Vandaag is mijn kastje een klusje. 
Een Klus eigenlijk.


Hier gaat Pip behang komen, en over twee
uur moet het erop zitten.


Leuk!


Het zit erop. Ik ben afgepeigerd maar wel voldaan.


Ik bevind me in de staat waarin ik ook
altijd van de kapper kom...vind ik het leuk?


Mmm...ja, dat wel.


Het is een prachtig motief.


Maar ik moet er wel even aan wennen.


Mijn zoon niet; die vind het super. Van de restjes
behangt hij zijn deur.




'Het voelt een beetje amerikaans aan' zei mijn man tijdens
het eten. Dat zal het zijn. Gelukkig ben ik meestal dol op
amerikaans....

Tot morgen, Nelleke



20 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtig, Nelleke. En 't kleurt goed bij het overige geel in je keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! :) Altijd fijn als zo'n klusje weer is gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOWOWOW!!! Hoor je me gillen? Wat ongelooflijk mooi!!! Dit wil ik ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nelleke, leuk geworden hoor! Ik vind het zowiezo al knap dat je zelf behang geplakt hebt. Dat is nou iets wat ik nog nooit gedaan heb, wel scan maar dat plakt toch heel anders...
    Fijne avond! Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk geworden! Iets anders, is inderdaad altijd even wennen.

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!!!! Wij hadden gisteren lekkage in de keuken, dus ik mag ook weer een nieuw behangetje uitkiezen! Hebben al eens Toile de Jouy behang gehad (je weet wel, helemaal vol met van die 'pentekeningen') en nu zat er rozen op. Wie weet, binnenkort pip?!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi! Ik vind het bijna jammer dat wij de muur in de keuken gestuct hebben....hihi

    Ik heb altijd onwijs bewondering voor mensen die kunnen behangen, ik heb me daar echt nog nooit aan durven wagen, misschien moet ik me daar ooit maar eens overheen gaan zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. echt heel leuk! Dat je dat aan durft te pakken! Lijkt me moeilijk met al die figuurtjes! complimenten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In twee uurtjes, wauw. Wat snel en wat mooi is het geworden. Ik vind het prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, prachtig ! En supersnel ! Echt leuk. Scheelt echt veel in zicht :-). Je hebt echt een mooie keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi!! Ik heb dat behang op mijn verlanglijstje staan voor de schouwen in de kamers (kamer en suite, vandaar..) prachtig hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi behang! En heel netjes gedaan! Mag je echt trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het heel leuk. Ik heb me vaak afgevraagd wat voor trend er weer na dat alles wit zou komen. Misschien wel vogeltjes behang dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. moooooi! ben gek op dat behang, dochter heeft t hier op haar kamer :) en t staat mooi zo met de keuken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk zeg, vind pip zo ie zo al leuk maar dit is echt heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,
    Ik lees hier nu sinds kort mee.
    Moet me van het hart dat je een heel mooi huis hebt. En wow, die keuken: die was al mooi en is nu helemaal mooi.
    Ben zelf gek op de Pip stijl.
    Je blog is inspirerend. Zelf heb ik nog geen blog maar ben ik altijd wel van het opruimen.
    Keep on going! :-)
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik volg je nu ongeveer een week, en moet zeggen dat ik je blog erg goed vind!Het stimuleert mij dan ook werkelijk!
    En dat behang? Heel erg leuk! Mijn dochter heeft dat ook uitgekozen voor haar slaapkamer, we hebben er 1 wand mee behangen.De rest is een heel fijn streepje geworden in dezelfde tinten.
    het combineert denk ik ook heel goed met de oker?gele kleur bij jullie eettafel!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi!

    Jij krijgt van mij de Liebster Award!

    Deze award wordt uitgereikt aan bloggers met minder dan 200 volgers om
    ze eens extra in het zonnetje te zetten… en in de hoop dat ze hierdoor
    veel nieuwe vrienden en volgers zullen krijgen!
    Liebster is Duits, en betekent ‘liefje’ of ‘geliefde’ maar je kunt het
    ook vertalen als ‘favoriete’.

    De regels zijn:
    1. Bedank de gever van de Award door een linkje te plaatsen naar zijn blog
    2. Kies vijf blogs uit die je deze Award zelf wil geven en laat ze dat weten
    3. Plaats de Award op je blog
    4. Bask in the love from the most supportive people on theblogshare-other bloggers.
    Tja, hoe vertaal ik dit nou fatsoenlijk… maak er maar wat moois van
    5. Tenslotte de beste regel van allemaal…. heel veel plezier, geniet van het leven en maak met je blog de wereld een beetje mooier!

    Ik vond het leuk om door te geven, maar voel je vrij om het hierbij te
    laten hoor! (Ik ben zelf niet zo van de “kettingbrieven” ).
    Helaas kan ik de afbeelding alleen maar per mail toezenden.

    Grusse, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!