donderdag 1 maart 2012

Dag 112 Werkt dit vlekkenmiddel echt?!

Er zijn dagen dat ik helemaal blij ben met dit
project, maar jongens, jongens, wat ben ik er
soms klaar mee.


Vandaag bijvoorbeeld; beu, ben ik het. Ik wil niet verstandig
opruimen, ik wil even niks opsteken van mijn eigen gekozen
kastjes-plan. Ik wil niet achter de computer. Ja, ik heb pms,
maar wat heeft dat er nou weer mee te maken?!

Goed, ik doe iets kleins. Het vlekkenmiddel wat uit de kast
kwam op dag 82 staat er nog steeds om uitgetest te
worden. Werkt het niet dan gaat het weg!


Op naar zolder, waar de ergste vlekken zijn.


Dat lijkt me duidelijk; de perfecte vlek
voor een vlekkenmiddel-test.


Opsprayen, twee minuten laten inwerken en dan deppen
met een schone doek. Dat moet te doen zijn.


En werkelijk, het werkt. En dat terwijl deze vlekken dateren
van jaren geleden! Een lezeres meldde het al in een berichtje:
TMC 520 is erg goed spul. Het verdient zijn plekje in mijn
schoonmaakkast.




  Mmm, voel me ietsje beter. Ik ga nu heerlijk
iets anders doen. Chocola eten bijvoorbeeld.


7 opmerkingen:

  1. Hihi, volgens mij was ik dat, die dat meldde. Ik heb het een keer gebruikt toen er een werkelijk enorme vlek op onze bank zat. En werkelijk, daar is niets meer van te zien en bovendien is er ook geen bleekvlek op de antracietkleurige bank achtergebleven, een ervaring die ik met andere schoonmaakmiddelen nogal eens heb gehad. Dus hier is hetzelfde middeltje dat jij hebt ook bijna heilig inmiddels. Ik gebruik het ook wel eens voor vlekken op kleding die ik er in de was niet uitkrijg, met dit spul is het eigenlijk altijd nog goed gekomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt geweldig! Waar kan ik dit wondermiddel kopen? Ik heb nl een trap vol met hopeloze vlekken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk!Zo'n vlekvrij tapijt!Om deze dag nog even extra blij te maken....moet je even op mijn blog kijken! VERRASSING!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, je hebt soms van die dagen die je het liefste over wil slaan. Maar goed dat je het niet gedaan hebt, nu heb je een super schone vloerbedekking!
    Alvast een fijn weekend!
    Grusse, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig resultaat. Komt die pms toch nog van pas....
    Ik heb vandaag maar eens een kratje speelgoed uitgezocht en schoongemaakt, man man, wat een viespeuken en slopers zijn die jongens van mij toch...De rest gaat naar de rommelmarkt (toch eens proberen).
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal het noteren... tips zijn hier altijd welkom!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!