woensdag 11 april 2012

Dag 127 houtwerk-cleaning, deel 2



 
Hoe grappig. En inmiddels een 
beetje om mij van toepassing!


 
Het is een tekeningetje uit het boekje 
van Paulien Cornelisse,


 
waar ik lekker om lig te schaterlachen, 
vlak voor het slapen gaan.


 
Maar goed, ik dwaal af.

Ik sta hier in mijn slaapkamer voor het 
serieuzere schoonmaakwerk.


 
Vandaag is het houtwerk rond het grote raam aan de beurt.
Ik heb weinig tijd want er staat een schotel in de oven.


 
Eerst maar eens deze stoel opzij schuiven.

Ik stap meteen maar over mijn gêne heen en
laat zien wat er zich onder deze doek bevind.


 
Een tv. Op een stoel. Die er al zeven jaar zo bijstaat.
Dit gaat veranderen, dat is een ding wat zeker is!!!


 
Maar ja, dat komt in een later stadium. Eerst maar eens
zorgen dat het hoekje erachter schoon wordt.
Want oei, wat was DAT nodig.


 
Het is weer klaar. Dit stapje is voor vandaag 
genoeg. Er moet gegeten worden.


 
Tot slot nog een afsluiter van Paulien.
Het lijkt me leuk om bovenstaand tekstje af en toe
tegen mezelf te zeggen wanneer ik mijn poetsdoekjes
sta uit te spoelen.

Dank Paulien, voor alle plezier die je me bezorgt
met je boekje (is helemaal mijn ding).


 
Moe maar voldaan ga ik aan tafel.
Het was best een druk dagje maar 
het is me toch gelukt een stap te zetten.
Fijn.

5 opmerkingen:

  1. Goed van je! Kleine stapjes helpen je ook vooruit (ik ben niet zo goed als Pauline, anders had ik ook wel een boekje geschreven, haha).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeuh! Babysteps! enne, Paulien rules!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke stap in de goede richting... toch? Same here. Ben benieuwd wat je met de TV gaat doen. Gebruiken jullie 'm? Misschien kan die aan de muur vastgemaakt? Of is er budget voor een platte TV? Gebruiken jullie'm niet? Of niet daar? Dan verzinnen jullie misschien een heel ander plekje... En de tekeningen zijn echt geweldig!! Zo waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi resultaat van de flinke schoonmaakklus zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. (Plans Review + Book Download) - 16000 Woodworking Plans
    woodworkingplanspro.ga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even langskwam!